בלוג תכלס וידאו
המגזין

עמותת אנשים יוצרים חברה

מאת עדי גולן. את עמותת 'אנשים יוצרים חברה' הכרנו במהלך קמפיין פרו בונו שערכנו בדצמבר 2015. החלטנו להפיק סרט שיווק\תדמית בשווי 10,000 שקלים לעמותה או

המגזין

כמות הצפיות לא רלוונטית, הנה מה כן

[vc_row][vc_column][polar_column_text] עד לא מזמן אנשים וכך גם עסקים שפטו הצלחה של וידאו לפי כמות צפיות. אולם ישנן כל כך הרבה דרכים לרמות כמות צפיות – אם

המגזין

מה חושבים מנהלי חברות על וידאו

[vc_row][vc_column][polar_column_text]למי שלא רוצה לקרוא, יש את רוב המידע הבא גם בסרטון של 45 שניות מחקרים רבים נעשים כל הזמן בתחום הוידאו ויעילותו בעסקים. אנו מביאים

תרומה לקהילה 2016 – עמותת שמע

מאת: עדי גולן לפני כמעט שנה החלטתי להתחיל במסורת חדשה בעסק: אחת לשנה נפיק סרט בשווי 10 אלף שקל לעמותה או ארגון עם מטרה חשובה.

המגזין

מה הכי מוכר?

איך תגרמו לסרט שלכם לעבוד טוב יותר? איך תתאימו לקהל שאליו אתם פונים? איך תניעו את הצופים לפעולה בלי שהם ירגישו שמוכרים להם?  

המגזין

יצירת באזז עם וידאו בתזמון נכון

[vc_row][vc_column][polar_column_text]אנחנו תמיד מדברים על חשיבות התזמון בשיווק תכנים בוידאו. אל תתנו לסרבול של מערכים ואישורים שלוקחים נצח להפיל אתכם. לפעמים צריך פשוט לעצור ולרכב על

המגזין

6 טיפים שיעזרו לסרט שלך להפוך לויראלי

[vc_row][vc_column][polar_column_text] [/polar_column_text][polar_column_text] תוכן ויראלי הינו דבר נחשק ביותר, אך להפוך את הסרטון שלך לויראלי זו לא משימה קלה. וידאו שיווקי שיסחוף אלפי צפיות ושיתופים יכול

המגזין

למה כדאי ליצור סרטוני הדרכה

[vc_row][vc_column][polar_column_text] כתבה שלישית בטרילוגיה דוגמה נהדרת לאיך למשוך גולשים לאתר שלכם עם סרטון קליל וידידותי, כדי לצפות בתכנים היותר שיווקיים שלכם וכמובן בסופו של דבר

המגזין

החברה שוידאו העלה את מכירותיה ב 107 אחוז

[vc_row][vc_column][polar_column_text] כתבה שנייה בטרילוגיה. עסק שזינק בעקבות וידאו וניצל מהיכחדות. מותג שהיה בדעיכה קשה, התקשר עם אוכלוסיה מבוגרת, לא מושך, לא מעניין. ואז! הם העלו