קטגוריות

קטגוריות

מה אנחנו מציעים?

אני רוצה לקבל עדכונים

רוצה לקבל הודעה במייל עם לינק ישיר לכתבות חדשות בבלוג?

איך וידאו מתחבר לעסק של כתיבה?

מכירים את ההרגשה הזו שאתם מנסים לתת עצה ממש טובה למישהו,
אבל הוא מתרץ לכם "לי זה לא יעבוד, אצלי זה שונה", קרה לכם?

זה מה שקורה לי עם וידאו. ישנה טענה רווחת שוידאו מתאים רק לעסקי מוצרים,
רק לתחומים מסוימים, רק לעסקים ותיקים…
מגיעים אלי על בסיס קבוע עצמאים כאלו שאומרים לי
"וידאו זה דבר טוב, אבל לא מתאים לעסק כמו שלי",
ב 99% מהמקרים זה כמובן לא נכון ואני מראה להם איך הם כן יכולים להיעזר בוידאו.

"אני בן אדם של מילים, איך וידאו קשור לעסק שלי?"
שאל אותי חבר בקהילת הוידאו שלי תכלס וידאו.
זה היה אחרי שהמלצתי לו להתחיל להשתמש בוידאו כדי לגדול, למכור יותר.

וידאו מתאים לכל עסק, בכל שלב, גודל וסקטור.
שימוש בוידאו הרי תורם לנו בהגדלת חשיפה,
ביצירת חיבור, ביסוס אמון,
קידום מכירות, הצגת מוצר,
חינוך שוק, הנגשת תהליכים מסובכים,
ייעול תהליכים, שירות לקוחות ועניינים פנים ארגוניים ועוד

ומי לא צריך משהו מזה?
נכון, כל עסק צריך.

אותו חבר קהילה התקשר אלי אחרי שנתיים (כן, לקח לו זמן) ואמר לי
"את לא מאמינה!  זה לא יאמן. צילמתי את עצמי סתם, באוטו בדרך להרצאה ואת לא מבינה כמה חשיפה ותגובות זה צבר.
כבר פנו אלי 2 לידים חדשים שראו את הסרטון",
הוא הוסיף ככה כדרך אגב.

אז רגע, וידאו עובד? שאלתי בציניות
"זה אשכרה עובד!" הוא ענה בהתלהבות
אחרי 3 שבועות הוא כבר הגיע לסדנת לעוף על וידאו שלי ומאז נעזר בוידאו. עדיין מעט מדי לטעמי אבל זה גם משהו.

נותני שירות בתחום הכתיבה, בדומה לכל עסק אחר צריכים לשווק, למכור את עצמם, לגרום לאנשים להתחבר אליהם, לסמוך עליהם ולרצות לעבוד איתם, נכון?

איך עסק של כתיבת תוכן יכול להיעזר בוידאו?

יאללה צוללים פנימה:

  1. עדכוני "עשייה" בוידאו. במקום להעלות תמונה מבית קפה וכותרת "התחלנו" או "איזה כיף לשבת עם לקוח מול נוף כזה", תראו לנו בוידאו!
    צלמו וידאו קצר עם המכשיר הזה שיש לכולנו ביד רוב היום ותעלו סטורי או סרטון קצר וחמוד לפיד.

  2. מעבר לזה, זה גם יכול להיות סרטוני עשייה קצרים שלכם עובדים, מנסחים משהו ללקוח, לעצמכם, מעצבים מצגת להרצאה שלכם, בונים גאנט ללקוח, או מקלידים מאמרים שכתבתם ללקוחות. זה לא משנה, תנו לנו הצצה למאחורי הקלעים שלכם.

  3. מעבירים הרצאה? סדנת כתיבה? תספרו לנו עליה בווידאו, תעדכנו אותנו עליה בווידאו, וביום הסדנה, תמטירו עלינו סטוריז חמודים של לפני, תוך כדי ואחרי. זו חשיפה נהדרת לכם, לעשייה שלכם, וזה יעזור לכם למלא את האירועים האלו.

  4. צרו סרטוני חלוק לבן שמוכיחים את המקצועיות שלכם, את היצירתיות שלכם.
    מדובר בסרטוני תוכן בהם אתם חולקים מידע מועיל עבור הצופים בתחום ההתמחות שלכם. כך תגרמו לאנשים לרצות לעבוד איתכם במינימום מאמץ.

  5. זה כבר תלוי מה אתם כותבים, אבל אם יש לכם איזה סיפור טוב, שיר, אתם יכולים להקריא אותו בווידאו, להפיח בו חיים עם שוטים מסטוק וידאו, או פשוט לשבת מול המצלמה ולהקריא. תלוי בכם כמה תרצו להשקיע ולמה אתם מתחברים.

ומה עם אותו איש תוכן? מתי הוא משתמש בווידאו?

  • כדי להראות הצלחות מהרצאות וסדנאות,
  • כדי למלא סדנאות
  • כדי להישאר רלוונטי ובתודעה של הקהל
  • כדי לספר על שירותים חדשים
  • כדי להראות פגישות עם לקוחות
  • כדי להפגין ידע

אני מאמינה שעם קצת הכוונה, כל עסק יכול וצריך להשתמש בווידאו
כדי לקדם את העסק. וידאו זו בסך הכל שפה שצריך ללמוד
ואז, גם השמיים הם לא הגבול.

וחשוב לזכור, הסרט הבא יהיה טוב יותר!

תודה שקראת
אם עולמות הוידאו והיוטיוב מעניינים אותך,
אני ממליצה לעקוב אחר ערוץ היוטיוב תכלס וידאו עם עדי גולן, להצטרף לקהילה תכלס וידאו וכמובן להירשם כאן לבלוג,
כדי לקבל הודעה למייל בכל פעם שעולה מאמר חדש.
נתראה בפוסט הבא
עדי

עוד באותו נושא

תפריט נגישות