קטגוריות

קטגוריות

מה אנחנו מציעים?

אני רוצה לקבל עדכונים

רוצה לקבל הודעה במייל עם לינק ישיר לכתבות חדשות בבלוג?

איך לייצר עסקאות בעזרת וידאו במהלך החגים

לכולנו יש כל כך הרבה קשרים במכשיר הקטן הזה שנקרא סמרטפון, אבל איך פונים לחבר ילדות ששמענו שהתחיל לעבוד בחברה שאנחנו ממש רוצים כלקוח?
כשאנחנו רוצים ליצור קשר, לחדש דיבור עם מכר ותיק, "להעיר" לקוחות או מתעניינים – החגים הם הזדמנות נהדרת להזכיר להם על קיומנו עם סרטון שנה טובה.
בראש השנה או בפסח (יש אלופים שעושים בשניהם) אני יוצרת ברכת חג, מעלה ליוטיוב ושולחת לאנשי הקשר, לרשימת התפוצה, ומפיצה ברשתות.
ללקוחות אני שולחת עם הודעה אישית, ליתר החברים בטלפון אני שולחת את הקישור מלווה בברכת חג קצרה וחמודה בטקסט שמתאימה לשני המגדרים
אבלאם יש לנו מישהו ספציפי שאנחנו רוצים לפתח איתו קשר, להזכיר למישהו שאנחנו כאן – סרטון חג שמח קצר וקליל ו*לא מכירתי* יעזור לנו עם זה בצורה נהדרת.

האימפקט של זה אדיר!

זו דרך מצוינת לשמר קשרים רופפים, להזכיר לאנשים על קיומנו ומ אנחנו עושים, לפתח שיח עם אישיות שאנחנו רוצים ליצור קשר. 

ומניסיון שלי ושל לקוחותיי זה מייצר עסקאות, כל פעם מחדש.

כמה מוצלח סרט חג שמח?

לקוחה שבעבר התווכחה איתי על סרטון חג שמח, היום עושה גם בפורים וחנוכה מרוב שזה עושה נעים למכירות שלה.

מצורפת כאן למטה דוגמה לסרטון חג שמח קליל והומוריסטי עם ברכה שמחוברת לתחום העסק.
הסרטון צולם במטע רימונים כדי לחבר גם את הלוקיישן לנושא, ובסופו הוספנו 2 פספוסים חמודים

אז איך יוצרים סרטון ברכת חג שמח מוצלח?

1.     שמרו על זה קצר. עדיף 30-40 שניות.

2.     אל תמכרו כלום. כלום.
זה לא יעבוד עם ניחוח מכירתי, לכן חשוב להימנע מכל שמץ של מכירה.
זו ברכת חג וכדי שהיא תעבור בהצלחה, אל תציעו כלום, גם לא "מוזמנים לעקוב". שום דבר.

3.     מומלץ לשלב את הברכה למשהו שקשור לעסק.
אני נגיד מחברת את זה ליצירת וידאו, בלי למכור, זה חשוב.

4.     הומור תמיד בא טוב. סרטון החג שמח הכי זכיר שלי, שגרף הכי הרבה תגובות (וגם 3 עסקאות וידאו) היה אוסף של טעויות בזמן הצילום. 
הפדיחות היו מוצלחות מהברכה שהיתה די בנאלית אז בעריכה החלטנו להציג אוסף טעויות והתוצאה? מנצחת.

       הסרטון כאן למטה צולם בטלפון, ללא מיקרופון, 
ללא תאורה מקצועית (מנורת לילה מכוונת עלי וזהו).

5.     אין צורך בהפקה רצינית, צלמו עם הטלפון, הכל טוב.

6.     אם אתם מאותגרי מצלמה, אתם לא חייבים להצטלם בעצמכם. זה יכול להיות אוסף מסטוק וידאו, הנפשה, סטופ מושן, או אפילו אוסף תמונות שתחברו לכדי סרטון עם מוזיקה וכתוביות.
יצא לי כבר ליצור ברכת חג פסח מתמונות אווטר שלי מאיזו אפליקציה בטלפון. יצרתי ברכה בהתאם לאופציות של התמונות שהיו לי באפליקציה, הקלטתי קריינות שלי בטלפון, קצת מוזיקה שמחה ברקע והופ! יש לנו סרטון חג שמח

בפעם אחרת יצרתי ברכת חג (בקורונה) מאוסף שוטים של טבע שצילמתי בטיולים שונים כדי ליצור קצת יותר עניין מאשר לעמוד מול המצלמה לבד. מאחר וכן חשוב שיראו אותנו כי אנחנו הפנים של המותג שלנו, רואים אותי בפתיח ובסגיר. מוזמנים לראות כאן למטה.

7.     תפיצו אותו לפחות שבוע לפני החג, אתם רוצים להיות הראשונים ששולחים, לפני שכבר אי אפשר לראות יותר
"שנה טובה", לא משנה אם זו גלויה של דבש ותפוח או סרטון.
אתם רוצים שיתרגשו לקבל את ההודעה שלכם, שיזכרו אותה. אז תעשו את זה לפני גשם הברכות.

8.     אם יש לכם איש קשר חשוב שתרצו לשמר, תקדישו לו טקסט אישי, עם השם שלו או שלה בתחילת ההודעה. 

       את הסרטון הזה צילמתי לבד בחצר הבית, למטע רימום כבר הלכתי, אז הפעם מצאתי דרך נחמדה להצטלם עם רימונים. גם כאן יש פספוסים בסוף, לכן הוידאו יצא קצת ארוך (דקה). צולם בטלפון על חצובה, עם מיקרופון. 

          אם עולמות הוידאו והיוטיוב מעניינים אותך, אני ממליצה לעקוב אחר ערוץ היוטיוב תכלס וידאו עם עדי גולן, להצטרף לקבוצת הפייסבוק תכלס וידאו וכמובן להירשם כאן לבלוג,
כדי לקבל הודעה למייל בכל פעם שעולה מאמר חדש.

        נתראה במאמר הבא, 
עדי גולן

עוד באותו נושא

תפריט נגישות