קטגוריות

קטגוריות

מה אנחנו מציעים?

אני רוצה לקבל עדכונים

רוצה לקבל הודעה במייל עם לינק ישיר לכתבות חדשות בבלוג?

איך וידאו משפיע על קמפיין בפייסבוק

עושה קמפיינים בפייסבוק? מעולה!
מומלץ להמשיך לקרוא 👌
 
פייסבוק ערכה מחקר מקיף להשפעות הוידאו על קמפיינים ממומנים ואף נעזרה ב 2 חברות לאיסוף וניתוח דאטה.
המחקר פורסם בדוח של 16 עמודים, הנה כמה נתונים עיקריים שכדאי לדעת, ככה, לחסוך לך קריאה ארוכה.
 
1. על פי פייסבוק, כשעושים את זה נכון, מודעת וידאו יכולה לשפר את ביצועי הקמפיין ב 42%!
לא משנה אם רצינו חשיפה, לייקים, מכירה, או רשימת תפוצה,
נוכל לשפר את התוצאות ב 42% בעזרת וידאו.
כשמדובר בקמפיין שעולה לנו כסף, זה משמעותי, כשמדובר בחברות שמשקיעות עשרות ומאות אלפי שקלים בחודש על ממומן, זה קריטי.
 
2. למודעות שנעזרות בוידאו יש ROI (החזר השקעה) גבוה
ב- 39% ממודעות עם תמונה.
כלומר הם בדקו וגילו שכל דולר שמושקע בקמפיין, מגדיל מכירות ב 39% יותר מדולר שמושקע על מודעה סטטית עם תמונה.
 
יש לנו לקוחות שהגדילו את ה ROI ב 300%! בעזרת סדרת הסרטים הראשונה שהפקנו להם. 
בעקבות ההצלחה החברה גדלה ושילשה את תקציב הממומן  לטובת סדרת הסרטים החדשה שהפקנו להם, וממשיכה לגדול.
מתוך סרט ההמלצה של דביר כהן
חשבתם שזה היה וואו?
חכו ותראו את הנתון הבא!
 
3. פייסבוק ניתחו וגילו מה משפיע על הצלחת הקמפיין בוידאו:
לקריאטיב ואיכות הוידאו יש השפעה של 70% על הצלחת הקמפיין, ורק 30% השפעה להגדרה וניהול הקמפיין – טרגוט, תאריכים, אורך ועוד.
 

מה זה בעצם אומר?

שפייסבוק ממליצה להשקיע במי שעושה את הוידאו יותר מבבחירת מנהל הקמפיינים.
וזה לא אנחנו אמרנו, זה פייסבוק אומרים.
 
אנחנו מאמינים לפייסבוק כי הלקוחות שלנו מדווחים על תוצאות דומות.
מוזמנים לשמוע מה לקוח שלנו סיפר על השימוש בסרטים כאן 
 
פייסבוק יצרו מסמך המלצות לאיך לעשות וידאו מנצח ומותאם קמפיינים.
על זה נפרט במאמר הבא. 
מוזמנים להירשם ולקבל עדכון למייל בכל פעם שעולה מאמר חדש.
 
תעשו משהו טוב לעסק, תעשו וידאו 🎬

עוד באותו נושא

תפריט נגישות