קטגוריות

קטגוריות

מה אנחנו מציעים?

אני רוצה לקבל עדכונים

רוצה לקבל הודעה במייל עם לינק ישיר לכתבות חדשות בבלוג?

למה לפתוח ערוץ יוטיוב עסקי

רוצים למכור יותר? להפוך לאוטוריטה, לאישיות מוכרת באירועים עסקיים וברחבי הרשת? רוצים שיהיה לכם קל יותר למכור?
אז בואו נדבר תכלס.

אתם רוצים ערוץ יוטיוב עסקי 

זה על הדרך גם ישדרג לכם את רשימת התפוצה ויגדיל לכם מכירות. 

 

מאמר זה מופיע בצורה כתובה ובצורת וידאו, תבחרו איך בא לכם לצרוך את התוכן. הוידאו בתחתית העמוד 

 

בארץ, יוטיוב עדיין רק תופץ תאוצה בהיבט העסקי, לכן עדיין קל יותר (באופן יחסי כמובן) להצליח ברשת הזו, יותר מפייסבוק או אינסטגרם.

תארו לעצמכם שאתם באירוע עסקי, מסתכלים על מישהו שנכנס והחבר לידכם אומר – היי אני מכיר אותו, זה שלומי הוא עושה שיווק בדיגיטל, איזה אלוף הוא יא אללה, יש לו סרטונים ממש שווים ,אני אוהב לעקוב אחריו.

איך זה יגרום לכם להרגיש?
סקרנות? הערכה אוטומטית? אולי זה יגרום לכם לרצות לעבוד איתו? או לכל הפחות לברר עליו נכון? מעולה.
תהיו שלומי. תהיו זה שנכנס לחדר וכולם מזהים אותו. 

 

אנחנו אוטומטית מחזיקים ממישהו שנזהה, שיהיה מוכר מהרשת וניתקל בו בחיים האמיתיים.
למה? לא יודעת.
הוא בסך הכל עושה שיווק נכון, הוא מראה את עצמו בווידאו.

 

סלבס אוטומטית מעוררים בנו עניין, סקרנות, יותר מאדם רנדומלי ברחוב נכון? זה רק מהיותם מוכרים, היותם סלבס.

אז למה שלא נהיה סלב עסקי? תחשבו מה זה יעשה לעסק שלנו.

המטרה היא לא שירדפו אחרינו ברחוב ויבקשו חתימה. המטרה היא ליצור סמכות ברשת, להכנס לאירוע עסקי ושיזהו אותנו, ידעו מה אנחנו עושים, יחזיקו מאיתנו.

 

אנחנו רוצים להפוך לאוטוריטה, שיעריכו אותנו, שאנשים ימליצו עלינו מבלי שבכלל פגשנו אותם. 

נחשו מה? 

 

הרבה יותר קל למכור ככה!

תחשבו ש 71% מהצרכנים מעדיפים לקנות מעסק שהם מכירים את התכנים שלו.

זה מטורף! אני אחזור על זה שוב כי זה מידע קריטי.

 

71% מהצרכנים מעדיפים לקנות מעסק שהם
מכירים את התכנים שלו. 

 

זה פסיכי, וזה פשוט עובד

ברוב התחומים עדיין קל יחסית להגיע לעמוד הראשון ביוטיוב בארץ, שזה כאמור מנוע החיפוש השני בגודלו בעולם.

 

כשנשלוט בתחום שלנו ביוטיוב, נשלוט בגוגל!  
גוגל למי שלא יודע, שומר מקום בדף הראשון לתוצאות מ…יוטיוב!

 

אז סיכמנו שאנחנו רוצים להיות ביוטיוב, אנחנו רוצים שיעקבו אחרינו, שיזהו אותנו, יכירו אותנו ושכשיראו אותנו באירוע עסקי או סתם במסעדה, תמיד יהיה מי שיזהה ויגיד לחבר שלו "אני מכיר אותה, זו עדי שעושה שיווק בווידאו", או "הי אני מכיר אותו, הוא עורך דין לזכויות יוצרים, איזה אלוף".

 

כן, זה מצוין שידעו מי אנחנו, יחזיקו מאיתנו, 
הרבה יותר קל למכור ככה.

נוכל לברור לקוחות, להרים מחירים, לעבוד פחות, זה פשוט יעשה טוב לעסק שלנו.

 

מצורף סרטון למי שמעדיף לראות במקום לקרוא:

          אם עולמות הוידאו והיוטיוב מעניינים אותך, אני ממליצה לעקוב אחר ערוץ היוטיוב תכלס וידאו עם עדי גולן, להצטרף לקבוצת הפייסבוק תכלס וידאו וכמובן להירשם כאן לבלוג,
כדי לקבל הודעה למייל בכל פעם שעולה מאמר חדש.

        נתראה במאמר הבא, 
עדי גולן

עוד באותו נושא

תפריט נגישות