מאת עדי גולן
כולנו רוצים ביטחון כלכלי, לדעת שכל חודש ייכנס לנו לפחות X כסף כדי שנוכל לנהל את חיינו בשקט נפשי והנאה.

רוצים להצליח להתפרנס ממה שאתם אהבים לעשות? התאוריה הזו בשבילכם!

תאוריית ה-1,000

ישנה תאוריה שנקראת תאוריית ה-1,000 של קווין קלי ( Kevin Kelly) מ 2008.
התאוריה טוענת שאנחנו לא צריכים להפוך למפורסמים, לצבור מליון עוקבים כדי להתפרנס ממה שאנחנו אוהבים.
התאוריה טוענת שכל אחד זקוק ל 1,000 מעריצים אמיתיים כדי להתקיים ממה שהוא אוהב לעשות.
1,000 מעריצים שיקנו את המוצרים שלנו, שיסעו שעות כדי לראות אותנו על במה, שילוו אותנו ועוד.

ישנה הנחה יחסית שמרנית שכל אחד מ 1,000 המעריצים האלו משקיע בנו משכורת של יום, בכל שנה, בממוצע.
כמובן שיש כאלו שיותר ויש כאלו שפחות ולכן זה הממוצע.

כמה כל מעריץ אמיתי ישקיע בנו?

נניח שכל מעריץ משקיע בנו כ 400 שקלים בשנה, כשמכפילים את זה ב 1,000, גם אחרי הוצאות ומיסים, נישאר
עם יופי של סכום שנתי לא? ואפשר להכפיל את זה בקלות, אם ניצור מוצרים שונים ונוביל כל מעריץ אמיתי
להשקיע בנו 800 שקל בשנה.

וגם, לא חייבים 1,000 אפשר להסתפק גם ב-500 מעריצים אמיתיים שיניבו לנו יופי של הכנסה חודשית,
או פשוט למכור יותר לאותם 500 ולהניב תוצאה זהה ל 1,000.

זה לא נגמר שם

עכשיו, סביב כל מעריץ כזה יש מעגל עוקבים פאסיבי שמכיר אותנו, יקנה מאיתנו אבל לא כל דבר ולא כל הזמן.
סביב המעגל הזה יש עוד מעגל, רחב יותר של מתלהבים מזדמנים וחד פעמיים שיתקלו בפרסום שלנו,
יאהבו משהו ספציפי ויקנו פעם אחת וישכחו מאיתנו.
אז עכשיו אנחנו כבר מדברים על הרבה יותר מ 1,000 מעריצים שקונים מאיתנו ב 400 ש"ח בשנה.

*חשוב לבנות מסלול מוצרים מגוון כדי להוביל את המעריץ לרכישות חוזרות.

נבהלתם? לאט לאט
תחשבו שאם בהתחלה נשיג מעריץ אמיתי אחד בשבועיים, ואז אחד בשבוע,
ואז שניים בשבוע וכן הלאה – תוך שנה כבר נוצרת יציבות פיננסית שאפשר לבנות עליה ותוך 4 שנים
אנחנו מסודרים מבחינה כלכלית ומשם הדרך לגדול במכפלות קצרה ומהירה יותר.
בארה"ב המודל הולך בקצב של מעריץ אמיתי אחד ביום, מאחר ובמדינה שלנו הכל קטן יותר ומספר
האנשים נמוך בהרבה מארה"ב, הלכנו על מודל רגוע יותר של אחד בשבוע.
האתגר מתחלק לשניים:

  1. בניית הבסיס כדי ליצור מעריצים אמיתיים כאלו
  2. שמירה על קשר עם 1,000 מעריצים אמיתיים כדי שימשיכו להעריץ ולקנות.

איך מייצרים מעריצים כאלו? על ידי בניית קהילה ויצירת מערך שיווק מעגלי.
איך בונים קהילה? על ידי מתן ערך והפיכתינו לסמכות מקצועית בנישה שלנו
איך הופכים לסמכות? על ידי יצירת תכנים רלוונטים בפורמט שכולנו אוהבים לצרוך – וידאו!

אפשר בהחלט לעשות זאת גם דרך בלוג או אתר מאמרים או קבוצת פייסבוק.
רק חשוב להבין – התהליך של החשיפה אלינו, יצירת חיבור, הערכה מקצועית ורצון לרכוש יהיה
הרבה יותר איטי עם טקסטים, בעוד בוידאו אנו מעניקים לקהל הזדמנות לראות ולשמוע אותנו,
לחוש חיבור, הערכה ולעורר רצון לרכוש מאיתנו. שלא לדבר על כך שהחשיפה גדולה פי כמה כשמדובר בוידאו.

אם אתם רוצים ליצור בסיס מעריצים שייצר לכם הכנסה חודשית יציבה, נשמח לעזור לכם להגיע
לשם עם יעוץ, הדרכה ומוצרים מבוססי וידאו.

מצורף סרטון שמסביר את זה בוידאו מונפשלחצו כאן