בעולם השיווק צריך להיות כל הזמן עם האצבע על הדופק, להסתכל לצדדים, לראות מה חם,
מה השתנה, מה הולך להיות. הקצב מסחרר ופני הדברים משתנים כל הזמן. מי שפועל נכון
מגדיל רווחים בצורה משמעותית.

אז הנה כמה דברים שכדאי לשים אליהם לב:

  1. בניית מותג ולא חברה

היום זה לא מספיק להיות חברה שמייצרת מוצרים טובים או מספקת שירות טוב, עסקים שמוכרים
לעסקים עוברים מהפכת שדרוג מעסק למותג ומבינים שגם עסקי B2B צריכים להיות מותגים,
לא רק עסקי B2C. הלקוחות מצפים מאיתנו להיות יותר אנושיים ואישיים, יותר נגישים.
לתחזק דף עסקי עם פרסומים כבר לא ממש מספיק.

המדיה החברתית הנה קרש קפיצה מעולה לעסקים וכדי לא להיות עוד חברה מני רבות, מומלץ לעשות
בה שימוש חכם .

2. שיווק מבוסס דטה 

זה קיים כבר מס' שנים וימשיך ךהוביל ולשגשג. מנתחים ומעבדי מידע ואנליטיקנים ישחקו תפקיד
מכריע בתכנון אסטרטגיות שיווק וגם במכירות – ביצירת לידים ודיוק המרות. הדטה ואלו שנשכרים
לנתח אותה מייצרים בעצם שיווק מדויק הרבה יותר, בפחות מאמץ. וזה מתכתב עם
סעיף 1 שמדבר על שיוק אישי ונגיש יותר.

אם אנחנו מדברים על שיווק אישי, הרי שהמפתח הוא הבנה של הקהל, איך ליצור מודעה שתדבר
בדיוק אליו ותגרום לו לקנות. בשביל להגיע לדיוק הזה, צריך דטה וצריך לנתח אותה ולהשתמש בה.

3. פחות לקוחות

כן שמעתם טוב 🙂 המגמה שמתחזקת לאחרונה היא מקסימום מכירות למינימום לקוחות.
זה תמיד היה שם עם אזכורים באינספור ספרים והרצאות על חוק ה 20-80 אבל כנראה
שכעת עם השיווק האישי וההשקעה הרבה בניתוח קהלים ודטה – זה מחזק עוד יותר את
הרוחות שנושבות לכיוון של מיצוי פוטנציאל מכירה ללקוחות קיימים. יותר חברות משקיעות
ושמות דגש על קהל קיים שכבר קנה מאשר חיפוש אחר קהל חדש.

יותר כלכלי למכור ללקוח שכבר חווה אותנו והיה מרוצה, הדרך לעשות את זה – כבר אמרנו לא?
שיווק אישי. התאמה ברמת התוכן, סגנון, פנייה שמית בשמו הפרטי של
הלקוח במייל, הודעה או וידאו.

כמה משתלם להשקיע בשיווק אישי?

על פי חברת campaign monitor חברות שמשווקות בצורה פרסונאלית עם פילוח קהלים
מדויק מגדילות את הרווחים ב 760% בממוצע.

שיווק פרסונאלי לא מדבר רק על אימיילים אלא גם למודעות PPC ושיתוף לינקים.

4. תוכניות תוכן

תוכניות תוכן יובילו את הדרך באסטרטגיות שיווק. גם חברות גדולות כבר מסתכלות על תוכנית תוכן
כהבטחה לחיזוק המותג, יצירת לידים, בניית קהל וכמובן מכירות. 

הימים בהם הסתפקנו בהעברת מידע חלפו מזמן. היום צריך לספר סיפור, לרגש, לרתק,
לשמור על קשר וליצור אינטראקציה עם הקהל, שירגיש חלק

מאותה סיבה – השנה תוכן אינטראקטיבי הולך וגדל מאחר והקהל לא רוצה רק לצרוך תוכן,
אלא גם להרגיש שותף, לבחור איך תיראה הפרסומת.

וידאו הולך ממש לשלוט בתוכניות התוכן של העסקים. עם יוטיוב, פייסבוק, אינסטגרם, לינקאדין ועוד.
פייסבוק הודיעה שהמטרה שלה להגדיל שימוש בוידאו, לינקאדין סוף סוף הכניסה שדרוגי וידאו,
ושלא נשכח את טוויטר, אמזון ופינטרס שעשו צעדים משמעותיים לשילוב יותר וידאו בפלטפורמות שלהן.
אנחנו מבינים לאן נושבת הרוח, יותר ויותר וידאו. אז תהיו חכמים ותשלבו יותר וידאו באסטרטגיית
השיווק שלכם ואם אתם צריכים עזרה בתכנון, ברעיונות או ביישום דברו איתנו.