הרשתות החברתיות, אתרי התוכן, חנויות מקוונות ובעצם – כולם, נמצאים במרדף אחר הוידאו.
כל פלטפורמה מחפשת דרכים נוספות לשלב וידאו והפעם זו לינקאדין שעשתה קפיצת מדרגה.

78% מבעלי העסקים ציינו שיגדילו את השימוש בוידאו שיווקי השנה, לא סתם הפלטפורמות
השונות נמצאות במרדף אחר תשומת הלב ואהבת הגולשים עם עוד ועוד פיצ'רים הקשורים לוידאו.
הפעם זה תורה של לינקאדין להתחדש.

הפלטפורמה בעלת האוריינטציה העסקית ביותר הקיימת היום בשוק מעלה הילוך בכל נושא הוידאו
כדי לא לפגר מאחור ולהצליח להתחרות בפלטפורמות השונות שאימצו מזמן את הוידאו ונתנו לו מקום של כבוד.

העלאת תכנים ישירות ו\או יצירת וידאו דרך ליקנאדין. אפשר לומר שבהיבט הזה היא היתה ממש
בפיגור לעומת הפלטפורמות החברתיות השונות ועכשיו האפשרות הזו קיימת גם בלינקאדין.
זה מגדיל את המעורבות, את הנוחות ואת כמות תכני הוידאו שמועלים כעת בפלטפורמה.
לינקאדין מאפשרת כעת קמפיינים בוידאו שיופיעו כפוסט נפרד בפיד.

הפיצ'ר החדש של ליקאדין, המאפשר "להלביש" פילטרים דומים לאלו הקיימים בסנאפצאט,
עם משפטים ועיצובים מוכנים מראש כמו work high five  או on the air וממש בקרוב יוסיפו פילטרים
ועיצובים נוספים. בנוסף ישנם עיצובים לימים בינלאומיים כמו יום האשה וכדומה. את העיצובים
מוסיפים לאחר שהוידאו כבר צולם ולא בזמן אמת כמו בפלטפורמות אחרות.

לינקאדין, שנרכשה על ידי מייקרוסופט צפויה לצאת עם חידושים נוספים בניסיון לתת פייט לפלטפורמות
חברתיות אחרות הנשלטות על ידי הענקיות המתחרות שלה.

מאז שנכנסו השינויים דיווחה לינקאדין שצרכניה צפו בפרסומות וידאו פי 3 מאשר
בפרסומות סטטיות
ובעמודים עסקיים של לינקאדין וידאו מייצר פי 5 המרות.  

 

אז אם אתם משתמשים בלינקאדין, כדאי שתתחילו לשלב וידאו בפעילות שלכם, התוצאות מדהימות!