מגיעים אלינו לעיתים בעלי עסקים שבאמת מבינים את חשיבות הוידאו ואת היתרונות שלו,
אך הם כל כך בתחילת הדרך, שעוד אין להם בידול ברור, הם מתלבטים לגבי המסרים
שהם רוצים להעביר ועוד לא סגורים על מי קהל היעד שלהם.

אנו תמיד ממליצים להשלים את התהליך הבסיסי של בניית היסודות לפני שמוציאים
אלפי שקלים על וידאו עיסקי ועל כל דבר בעצם. אין ספק שווידאו יעזור לכם מאוד עם
חשיפה והעברת מסר, הצגת מוצר ושיפור הנוכחות העיסקית שלכם ברשת, אולם יחד
עם זאת, לפני שאתם מרימים טלפון לברר מחירים לסרט עסקי,
חשוב שתענו לעצמכם על כמה שאלות:

  1. מה הערך שהמוצר שלכם מעניק?
  2. מה הצורך עליו עונה?
  3. מה מיוחד בכם (בידול)?
  4. מי קהל היעד שלכם?
  5. מה המסר שאתם רוצים להפיץ לעולם?

חשיפה חשיפה חשיפה

אז מתי כן כדאי לעשות סרט עסקי?

כשאתם מבינים מה אתם מוכרים ויודעים מה אתם שווים, אבל צריכים שעוד הרבה אנשים ידעו.

וידאו שיווקי יחשוף אתכם לעולם ויכריז על קיומכם,
וידאו שיווקי טוב, גם ימכור לנו אתכם תוך כדי.

זה נחמד לשמוע ממכרים שאתם נראים טוב ושהסרט עשוי יפה ומקצועי, אך בסופו של יום
התגובה שאתם באמת צריכים היא – "אני רוצה את מה שהם מוכרים!"

בית ההפקות שלנו למשל, עובד בשיתוף עם יועצי שיווק על פרויקטים בכדי למצות את פוטנציאל
המכירה של כל סרט וסרט.

ההמלצות של D גולן

סקר שוק

אל תקפצו על החברה הראשונה שנתקלתם בה, תעשו סקר שוק.
טווחי המחירים מאוד משתנים מחברה לחברה ולעיתים עומדים על פערים של אלפי שקלים.
גם האיכות משתנה מאוד ולא כל מי שמציע "סרט תדמית" אכן מספק סרט תדמית.

פיתויים

אל תתפתו להצעות מפתות של "סרט תדמית ב 700 שקל" ודומיהן. מה שזול עולה ביוקר,
אם לא למדתם את זה עדיין, כנראה שעוד תלמדו. קרוב למחצית מלקוחותינו הינם קורבנות
של חלטוריסטים שעשו להם סרט כלשהו ב 500-1500 שקל.
תמיד תזכרו – אתם צריכים להיות מרוצים גם מהתוצאה הסופית ולא רק מהצעת המחיר

פוקוס

היו ממוקדים לגבי תוכן הדברים שתרצו להעביר בסרט, לעיתים שווה להיעזר
בכותב תכנים מקצועי שיעבוד אתכם על הניסוח והמיקוד של המסרים שתרצו
להעביר בסרט. זה אגב גם שירות שאנו מציעים ללקוחותינו: אנו עובדים עם
אשת תוכן מקצועית ונחסוך מכם את כאב הראש שבחיפוש בעל מקצוע.
כדאי שתדעו שאנו לוקחים אחריות מלאה על שביעות רצונכם מהספקים איתם אנו עובדים.

אורך הסרט

אל תשתגעו עם 4-5 דקות סרט! אתם הייתם צופים בוידאו באורך 5 דקות
שמציע לכם שירות כלשהו? אם מדובר בפרסומת, ההמלצה היא לא לעבור
את ה – 30 שניות, לסרט שיווק/מוצר – 60 שניות ולגבי סרט תדמית,
מומלץ לא לעבור את הדקה וחצי. אתם לא משלמים לפי קילומטראז',
סרט מעולה יכול לעשות את העבודה גם ב 20 שניות. וידאו שיווקי
באורך 60 שניות שווה ל 1.8 מליון מילים, כך שמה שלא הצלחתם להעביר בדקה,
כנראה גם לא תעבירו ב 5.

ערוץ יוטיוב

צרו לבד או תשלמו למישהו, העיקר שיהיה לכם ערוץ יוטיוב לעסק!
יוטיוב הינו מקור החיפוש השני בגודלו (אחרי גוגל) וכולכם צריכים להופיע בו.
צרכנים רבים מודים כי הם כבר לא מחפשים מוצרים/שירותים בגוגל, אלא ישירות
ביוטיוב, מאחר וכך יוכלו לצפות במוצר או בנותן השירות ולא רק לקרוא עליהם.

אפשר גם לבד

היום לכל אחד מכם יש מצלמה במכשיר הסלולארי. איכות המצלמות עולה מדי שנה
ועם מעט תכנון והכוונה, אתם יכולים גם לעשות לבד. חשוב לציין שלא לכולם זה מתאים,
עסקים בינוניים, גדולים וחברות צריכים להשקיע בהפקה מקצועית, אולם עסקים
קטנים ועצמאיים בתחילת הדרך יכולים להתחיל עם סרטוני "עשיתי בעצמי".
סרטונים קצרים של טיפים, המלצות ומידע מקצועי. רוצים לשמוע איך?
הישארו מעודכנים במגזין ובהמשך נעלה מדריך לצילום עצמי.