מאת עדי גולן.

את עמותת 'אנשים יוצרים חברה' הכרנו במהלך קמפיין פרו בונו שערכנו בדצמבר 2015.
החלטנו להפיק סרט שיווק\תדמית בשווי 10,000 שקלים לעמותה או ארגון בעלי
מטרה חשובה במתנה, אחת לשנה.

לאחר המון מיונים, התלבטנו בין עמותת 'שמע' לבין 'אנשים', לבסוף בחרנו ב'שמע'.
מהעמותה של 'אנשים' פנו אלינו וביקשו הצעת מחיר . "אנחנו עדיין צריכים סרט,
גם אם לא זכינו ומוכנים לשלם עליו" אמר לי אחד מבעלי העמותה.

חייבת לציין שהייתי מאוד נבוכה לתת הצעת מחיר לעמותה, במיוחד לאור הנסיבות
והעובדה שכמעט בחרנו בהם לפרויקט בחינם.
ניסיתי להפנות אותם לקולגות עם מחירים נמוכים משלנו (אנחנו שמים דגש על איכות
ולכן ניתן למצוא הצעות מחיר זולות יותר בשוק) אך הם התעקשו לעבוד איתנו.

ניפגשנו, דיברנו, התרגשתי מאוד לשמוע על העשייה המדהימה של העמותה שלהם.
היה לנו ברור שלא נגבה מהם מחר רגיל מצד אחד ושאין באפשרותינו לצאת לעוד
פרויקט פרו בונו אז הלכנו על חצי מחיר, כדי שנוכל לשלם לצוות מחיר רגיל ולכסות
קצת על זמן העבודה שלנו.

יצאנו לדרך, קצת התקשנו למצוא דרך להעביר את המסר אז החלטתי שאני צריכה
לחוש מקרוב את הפעילות, את האנשים.
ביקשתי להגיע לערב פעילות, כמובן שהם שמחו וטוב שהלכתי! היה מדהים,
יצאתי עם המון תובנות, קיבלתי השראה ובחרתי קונספט לסרט.

תהליך העבודה היה מרתק! קיבלתי פרופורציה לחיים, משהו שתמיד טוב לחוות כל כמה זמן,
כשמתחילים לרחם על עצמנו 🙂
יום הצילום הותיר אותי פעורת פה ועם מחנק בגרון ביחד. רובם בעלי תואר ראשון וחלקם גם שני,
שמודים על כך שמצאו עבודה. אחד מסדר סחורה במחסן בגדים, אחד סופר מכוניות במגרש חנייה,
אחד מתקין זמזמים על בגדים. הם חולמים שהחברה תקבל אותם, תתן להם צ'אנס שווה,
שהם שווים בדיוק כמו כולם. ומגיע להם.

בסוף יצאו שני סרטים מאותו חצי יום צילום.
האחד מה שתוכנן, שמעביר מסר על החברה ועל הח'ברה האלו והשני סרטון שיווק קצר לעמותה.

מצרפת את התוצאות, ספרו לי מה דעתכם 🙂

על האנשים

על העמותה

פרטים על העמותה 'אנשים יוצרים חברה' תוכלו לקבל כאן