אנחנו תמיד מדברים על חשיבות התזמון בשיווק תכנים בוידאו.
אל תתנו לסרבול של מערכים ואישורים שלוקחים נצח להפיל אתכם.
לפעמים צריך פשוט לעצור ולרכב על גל השיגעון הרגעי ברשת כדי להגיע לחשיפה גבוהה.

איך עושים את זה?

אם מדובר בעסק קטן של אדם אחד או 10, זה לא בעיה. כשמדובר בחברה גדולה זה מורכב יותר.
לכן אתם צריכים שיהיה לכם עובד אחד שאתם סומכים עליו שתהיה לו את הסמכות להעלות
לרשת במהירות וללא עיכובי אישורים, תכנים אקטואליים בוידאו.
חשוב שיהיה לכם עובד כזה
יצירתי שאתם סומכים עליו ועל שיקול הדעת שלו כדי להניע דברים כאלו.
דבר נוסף, חשוב שתיצרו הזדהות עם הקהל שלכם. חשוב מאוד שיהיה לעם ערוץ תקשורת
פתוח עם הקהל. שניתן יהיה לכתוב לכם ותתייחסו ותענו תוך זמן סביר.

בשורה התחתונה: עם קהל אקטיבי תחסכו הרבה מאוד זמן מחקר, השקעה וכסף על שיווק ופרסום.