ישנם סוגים שונים של סרטים עסקיים:
סרט שיווק, מוצר, תדמית, הסבר, עדויות, גיוס עובדים ועוד.
באותה מידה ישנם גם דרכים שונות ליצור את הסרטים האלו
ולא רק בצילום בווידאו.

יש כיום סוגים שונים של אנימציה, אפטר ואינפוגרפיקות שניתן
ליצור באמצעותם סרטים עסקיים יחודיים ומעניינים.
התהליך הוא אותו תהליך: בירור צרכים, בניית קונספט, תסריט,
תוכן שיווקי. אבל במקום לקבוע יום צילום, זה עובר לאנימטור או לעורכת.
אחת האפשרויות היא וויטבורד (white board) וגם לזה יש כמה סוגים:

  1. עיצוב אישי, מונפש או לא, עם צבעים או רק שחור לבן.
  2. טמפלט קנוי. מדובר בעצם במאגרים של דמויות, רקעים ואייקונים.
    ניתן לראות את המאגר לפני שרוכשים וכך לבחור מה רוצים.

ההבדל העיקרי הוא כמובן המחיר. טמפלט שקונים נע בין 300 – 600 ש"ח
למאגר, בעוד תשלום למאייר\אנימטור שיוצר את האלמנטים בהתאמה אישית
ולפי דרישות התסריט עולה הרבה יותר. על זה מוסיפים את כל המסביב –
יעוץ שיווקי, תסריט, בימוי, טקסט שיווקי, קריינות, עריכה, מוזיקה…

מצד אחד יש אפשרות מאוד זולה אך מנגד היא מוגבלת ופחות מקצועית.
הכל עניין של עלות מול תועלת בסופו של דבר. למה הסרט הולך לשמש?
מי הולך לראות אותו? תוך כמה זמן תוכלו להחזיר את ההשקעה?
כמה מורכב התסריט והאם הוא דורש עיצוב אישי או שניתן להסתדר עם מאגר מוכן.

למשל, הפקנו עבור עומר בר לביא סרט הסברה על מוצר שהוא מוכר
בצורת וויטבורד או בשמו הישראלי – יד מציירת.
הוא העדיף ללכת על עיצוב אישי ומותאם לתסריט. הוא ידע שזה שווה
את ההשקעה מאחר והסרט מיועד להקרנה בתערוכות, וצריך לעזור
לו למכור מוצר מאוד יקר.

הנה הסרט

לעומתו, הפקנו עבור לקוחה מקסימה פרויקט הד סטארט בוויטבורד עם טמפלט.
ההשקעה כאן היתה צריכה להיות קטנה מאחר והסרט נועד לעזור לדחוף את
הפרויקט במימון המונים ואין שום הבטחה שהיא תכסה את העלויות,
לכן בחרנו בגרסה החסכונית יותר.

רוצים סרט עסקי מונפש? רוצים להתייעץ? דברו איתנו