תוכן ויראלי הינו דבר נחשק ביותר, אך להפוך את הסרטון שלך לויראלי זו לא משימה קלה.

וידאו שיווקי שיסחוף אלפי צפיות ושיתופים יכול לתת בוסט לעסק,
להוביל אנשים לאתר שלך וליצור שיח סביב הסרטון והעסק.

להצליח להביא סרטון למצב וויראלי זה כמו לזכות בלוטו של האינטרנט,
קשה להשגה וכמעט לא ניתן לשכפול.

הנה 6 דברים שיכולים לסייע:

  1. קצר ומתוק
    תזכרו, אנו מדברים על דור הטוויטר וה 140 תווים. מחקר שנעשה מצא כי 19 אחוז
    מהצופים נוטשים את הוידאו לאחר 10 שניות בלבד, בתום דקה,
    הוידאו מאבד 44 אחוז מהצופים.
  2. קצבי וחיובי
    המשותף לחלק נכבד מהסרטים הויראליים: הם מעוררים רגש חזק.
    הסרטים שזכו למרב השיתופים הנם חיוביים או קצביים. אם אתם רוצים שהסרטון
    שלכם יהפוך לויראלי, תנו לו ספין חיובי שיעורר רגש בקרב הצופה.
  3. עכשווי
    זה הזמן לבדוק מה קורה עכשיו, מה בחדשות, מה הנושאים המדוברים, מה הטרנד החדש.
    הגדילו את הסיכויים שהוידאו שלכם יגיע וישותף על ידי אנשים שכבר מתעניינים בנושא.
    זה יכול להיות נושא גלובלי (הולדת יורש העצר בבית המלוכה) או נושא פופי מקומי בחדשות.
  4. היו פעילים
    אחד המפתחות המרכזיים לויראליות – מעורבות. קשר עם הצופים מוביל לנאמנות ועניין.
    אחרי הכל, כולם אוהבים לקבל יחס.
  5. אינפורמציה
    הקהל שלכם תמיד מחפש מידע חדש וטיפים לביצוע טוב יותר של משימות יומיומיות.
    אם הוידאו שלכם מעניין ומועיל – סיכוי גבוה שאנשים ישמחו לשתף אותו.
  6. השראה
    היום, סיפור הצלחה של אתר UPWORTHY כבר ידוע לכל. האתר עלה כמו מטאור
    עם יותר מ 6 מליון צפיות בחודש, בשנה הראשונה. אחת הסיבות להצלחה המסחררת
    היא שהם כל הזמן מחפשים קטעי וידאו מעוררי השראה, ומשתפים אותם עם הגולשים.

אם אתם רוצים את “גן” הויראליות, תנו לצופים שלכם סיפורים מעוררי השראה.
קהל אוהב סיפורי הצלחה שמפיחים בהם כוח ואופטימיות. לא חשוב אם זה התגברות על מכשולים,
מאבק חברתי או סיפורי הצלחה מ 0 – ל 100. ככל שהסיפור יהיה מלא יותר בהשראה,
כך ירצו הצופים לשתף אותו.
אף אחד לא יכול להבטיח ויראליות, אבל 6 העצות האלו יעלו את הסיכויים שלכם להשגת הויראליות הנכספת.