כתבה שלישית בטרילוגיה

דוגמה נהדרת לאיך למשוך גולשים לאתר שלכם עם סרטון קליל וידידותי,
כדי לצפות בתכנים היותר שיווקיים שלכם וכמובן בסופו של דבר לבצע רכישה.
עסק חדש לייצור יין השקיע בסרט תדמית מקצועי שמסביר את תהליך העבודה,
אבל! הם החליטו להוציא קודם טיזר קטן כדי למשוך גולשים לאתר בו יחכה הסרט המקצועי.

אז מה הם עשו?

בעל העסק העלה סרטון קצר ונחמד, שנעשה בצורה לא מקצועית, בו הוא מסביר
איך ניתן לחלוץ פקק שעם ללא פותחן. הסרטון מסתיים עם הנעה לפעולה כשהוא
מזמין את הצופים להיכנס לאתר לעוד עצות שימושיות.

והתוצאה?

עם מעל 10 מליון צפיות, הצלחת סרטון ה HOW TO העלתה משמעותית את מכירות
היין ואת החשיפה לעסק הקטן, שכבר לא כל כך קטן. לא מדובר כאן במזל או מקריות בלבד,
בעל העסק עשה עבודת שטח טובה כשמילא את ערוץ היוטיוב של העסק בתכנים וכך
נהנה מ SEO איכותי לוידאו.
אנו חיים בעידן שבו הזמן שלנו יקר ביותר, ואנחנו רוצים לדעת הכל, כאן ועכשיו,
במיוחד כשמדובר בעצות בחינם. אז אנו ממליצים לכם בחום ליצור תכנים של מדריכים
שימושיים בוידאו, והנה כמה עצות איך לעשות אותם נכון:

  1. קצר וקולע. לאף אחד אין סבלנות לסרט מייגע של 15 דקות
  2. הומור מוסיף המון! נסו לשמור על קלילות, ממש כמו שבעל היקב עשה. אנרגיות,
    חיוך, שיהיה כיף לצפות בכם.
  3. סאונד כאן הוא קריטי להבנת התוכן, אז הקפידו להגיע לתנאים אידיאליים לסאונד איכותי
  4. העזרו בכותרות וכתוביות על גבי הוידאו
  5. בחרו כותרת שתבהיר מיד מה מקבלים- “איך להשיג…”, “מדריך ליצירת…” וכדומה

בהצלחה!