כתבה שנייה בטרילוגיה. עסק שזינק בעקבות וידאו וניצל מהיכחדות.

מותג שהיה בדעיכה קשה, התקשר עם אוכלוסיה מבוגרת, לא מושך, לא מעניין.
ואז! הם העלו פרסומת מצחיקה וקלילה עם כוכב פוטבול חתיך שפנה לקהל צעיר יותר,
החזיר את אולד ספייס לתודעה והרים את המכירות ב 107% בתוך חודש!
נתון מדהים לחברה שהיתה על סף הכחדה.

אבל הם לא עצרו שם. אחרי שתי פרסומות כאלו שיצאו במסגרת המיתוג החדש,
הם החליטו לקרב אליהם עוד יותר את הציבור. מעל דפי הפייסבוק וטוויטר,
הם קראו לגולשים לשאול אותם שאלות, והתחייבו שתוך 48 שעות הכוכב החדש
של אולד ספייס יקדיש לשאלות הנבחרות סרטון תשובה אישי.
מתוך אלפי פניות הם בחרו את השאלות המוצלחות ביותר, שחלקן נשאלו על ידי
סלבריטאים כמו אשטון קוצ’ר והעלו 186 סרטוני תשובות מוקדשים אישית לשואלים.

ביום הראשון של הקמפיין – סרטוני התשובות הגיעו ל 59 מליון צפיות.

מאז יצאו עוד ועוד סרטונים מצחיקים עם הפרזנטור של אולד ספייס, עם השנים הם
ראו שזה עובד וצירפו עוד דמות גברית חסונה, ומכירות החברה רק עולות.
מה זה אומר? שמכירות ושיווק אפשר וכדאי לעשות בצורה משעשעת ולא לדחוף
לאנשים מסרים בגרון. העידן הזה תם מזמן, היום אנשים לא רוצים להרגיש שמוכרים
להם משהו, אלא רק להנות ממשהו מצחיק, מרגש, מהנה, שבמקרה גם מתקשר למוצר כלשהו.