כתבה ראשונה בטרילוגיה
אנחנו כבר יודעים שוידאו הינו חלק מאוד חשוב במערך שיווקי, מצרך חובה לכל עסק.
עד כמה וידאו איכותי ומדויק יכול להרים לכם את המכירות? בסדרת הכתבות הקרובה
נציג 3 מקרים להצלחות מטאוריות של עסקים בזכות וידאו. חברה שהשיקה ליין בגדים חדש,
חברה שהיתה בקריסה וקמה לתחייה ועסק קטן שזינק כמו מטאור.
כולם עשו זאת בזכות וידאו שיווקי טוב ברשת.

נתחיל עם אחד הסרטונים הכי מוכרים שהיו ברשת – FIRST KISS


סרטון קצר ומתקתק בו אנו רואים 20 אנשים זרים שחולקו לזוגות והתנשקו בפעם הראשונה.
מבחינת הפקה אנחנו מדברים על פרויקט לא מסובך, צולם באולפן, אין אפקטים או שימוש בצילום מיוחד.
הסרט עשוי טוב, ערוך טוב ומעורר את הרגש שהיוצרים רצו.

מאז יציאתו של הוידאו על ידי חברת WREN במרץ 2014 הטראפיק לאתר
החברה זינק ב 14,000% כש96% מהם מבקרים חדשים.
התרגום של זה למכירות היה זינוק אסטרונומי של 13,600%.
כן כן, שלוש עשרה אלף ושש מאות אחוז
.

הסרט הופק עבור חברת אופנה לליין חדש שנקרא FIRST KISS,
אבל הוידאו לא עוסק בליין, בחברה או באופנה בכלל. רק השם.
אם היה במהלך הסרט “קנו עכשיו” כנראה שהסרט לא היה מגיע למעל 100 מליון צפיות.

מליסה קוקר, מנהלת קריאטיב בחברה סיפרה למגזין “ביזניס אינסיידר” מה היא למדה מהוידאו:

  1. אנשים אוהבים תוכן מרגש, מאוד. ראינו שאנשים אוהבים לצפות בדברים
    מרגשים, אוהבים לשתף משהו שנגע בהם.
  2. הצורך הנואש במגע אנושי. רוב האנשים מבלים את רוב יומם בבהייה במסך במשרד,
    שזה בדיוק ההיפך מלהתנשק.
  3. אנשים לא אוהבים פרסומות. הרעיון והרגש לא מספיקים. הסיבות העיקריות להצלחת
    הוידאו הן שהוא נטול פרסום, אין “הזמן עכשיו”, אין לוגו חברה, אין שום רמיזה למוצר שעומד למכירה.
  4. עדינות. עדינות היא החבר הכי טוב שלך! אם היה כאן מסר שיווקי עוצמתי, זה לא היה עובד.
    הכל מעודן, בקטנה, ברמיזה. כשאתה צופה בוידאו אתה לא יודע ולא מרגיש שזו פרסומת,
    כי אנשים לא אוהבים שצועקים להם “בוא תקנה”

והנה, עם וידאו איכותי וקונספט מדהים, הפכה חברה קטנה בלב ארצות הברית למעצמה שמשווקת לכל העולם.

במקום להכות אנשים עם מקל, תספרו סיפור, תרגשו. אנחנו אוהבים להתרגש