המגזין

איך לפתוח ערוץ יוטיוב מוצלח ב 10 טיפים

מאת עדי גולן: מאוד קל לפתוח ערוץ יוטיוב אבל איך עושים את זה נכון כדי שהוא יהפוך לערוץ מנצח? כן, חשוב מאוד להיות ביוטיוב, זה נכס דיגיטלי נהדר שיכול להכניס לכם כסף, לבנות קהילה, להפוך אתכם לסלבס ועוד. אבל! חשוב לדעת כמה דברים בסיסיים כדי שהערוץ גם יהיה מוצלח ולא…

קראו עוד
ביטחון כלכלי עם תאוריית ה 1,000

מאת עדי גולן כולנו רוצים ביטחון כלכלי, לדעת שכל חודש ייכנס לנו לפחות X כסף כדי שנוכל לנהל את חיינו בשקט נפשי והנאה. רוצים להצליח להתפרנס ממה שאתם אהבים לעשות? התאוריה הזו בשבילכם! תאוריית ה-1,000 ישנה תאוריה שנקראת תאוריית ה-1,000 של קווין קלי ( Kevin Kelly) מ 2008. התאוריה טוענת…

קראו עוד
14 סוגי תכנים לערוץ היוטיוב שלכם, שווה ביותר!

אתם רוצים ליצור תכנים אבל אין לכם רעיון? יש לכם מטרה להשיג ומחפשים דרך להשיג אותה? במאמר הזה אציג 15 סוגי תכנים שאתם יכולים ליישם בעסק שלכם, כדי ליצור ערוץ טוב יותר, כלי שיווקי טוב יותר ולהגדיל את הקהילה ואת המכירות שלכם בעסק. הרבה פעמים חברים בקהילה שואלים אותי –…

קראו עוד
רשמים מכנס היוטיוב הישראלי PLAYCON

מה עושים המותגים הגדולים? כמה רווחי לעבוד עם משפיענים? הכל ממש כאן.    זו היתה הפעם הראשונה שיצרו את יום התעשייה בכנס PLAYCON שזוהי שנתו השנייה ובשביל פעם ראשונה, היה לא רע בכלל! יצרו תמהיל מעניין של מרצים מחברות גדולות, מגוגל ובמאי שדיבר בכלל מהזוית של היוצר. כולם הסכימו ששווה…

קראו עוד
מגמות בשיווק עכשווי

בעולם השיווק צריך להיות כל הזמן עם האצבע על הדופק, להסתכל לצדדים, לראות מה חם, מה השתנה, מה הולך להיות. הקצב מסחרר ופני הדברים משתנים כל הזמן. מי שפועל נכון מגדיל רווחים בצורה משמעותית. אז הנה כמה דברים שכדאי לשים אליהם לב: בניית מותג ולא חברה היום זה לא מספיק…

קראו עוד
לינקאדין בעקבות פייסבוק

הרשתות החברתיות, אתרי התוכן, חנויות מקוונות ובעצם – כולם, נמצאים במרדף אחר הוידאו. כל פלטפורמה מחפשת דרכים נוספות לשלב וידאו והפעם זו לינקאדין שעשתה קפיצת מדרגה. 78% מבעלי העסקים ציינו שיגדילו את השימוש בוידאו שיווקי השנה, לא סתם הפלטפורמות השונות נמצאות במרדף אחר תשומת הלב ואהבת הגולשים עם עוד ועוד…

קראו עוד
איך לשפר מכירות בחנות מקוונת

איך גורמים לגולש להישאר בחנות המקוונת שלכם? איך מייצרים אמינות בקרב הקונה הפוטנציאלי? איך מכוונים אנשים לרצות לקנות דווקא מכם? הכל במאמר, תהנו! ככל שגולש נשאר יותר זמן בחנות שלכם, הסיכוי שיקנה עולה פלאים. אז איך עושים את זה? בעזרת שילוב וידאו בחנות שלכם. בעולם של ימינו לוידאו יש תפקיד…

קראו עוד
איך ליצור תוכנית לשיווק תוכן וגם כמה רעיונות רלוונטיים לרבעון 2 של 2018

שיווק תוכן כולל יצירה, פרסום והפצה של מאמרים, פודקאסטים, וידאו ואפילו גרפיקות ותמונות. כל מה שימשוך את הקהל אליכם ויגרום לו להיות מעורב. ההמלצה היא שילוב של כולם, כדי להשיג תוצאות מקסימאליות ולהנגיש את עצמכם לקהל גדול ככל האפשר, שחלקו יתחבר לפודקאסטים, חלקו לוידאו וחלקו למאמרים כתובים. כשעסק מספק מידע…

קראו עוד
עברי לידר עושה שיווק…מוגזם

למה עברי לידר  גאון שיווק, מה הוא עשה עם 'מוגזם' ואיך כל זה קשור לעולם העסקים? זמר הוא עסק לכל דבר וצריך להתנהג בהתאם מבחינה שיווקית ועסקית. מי שעושה את זה נהדר, במיוחד בזמן האחרון הוא אחד עברי לידר. עברי לידר החליט להגדיל את קהל המעריצים שלו, להתרחב לאופקים חדשים…

קראו עוד
פייסבוק מציג פיצ'ר חדש – וידאו קאבר!

מאת עדי גולן, במאית ומדריכה לשיווק בוידאו בחודש אפריל השנה (2017) פייסבוק עשתה צעד נוסף בשילוב וידאו בפלטפורמה החברתית הפופולארית ביותר בעולם. במסגרת המלחמה בין פייסבוק לגוגל, הרחיבה הרשת החברתית את השימוש בוידאו וכעת, אחרי שכבר התרגלו להעלאת תכנים, לוידאו לייב ולתמונת פרופיל בוידאו, הגיע הזמן של הקאבר. פייסבוק הכריזה…

קראו עוד
מתי עושים סרט לעסק

מגיעים אלינו לעיתים בעלי עסקים שבאמת מבינים את חשיבות הוידאו ואת היתרונות שלו, אך הם כל כך בתחילת הדרך, שעוד אין להם בידול ברור, הם מתלבטים לגבי המסרים שהם רוצים להעביר ועוד לא סגורים על מי קהל היעד שלהם. אנו תמיד ממליצים להשלים את התהליך הבסיסי של בניית היסודות לפני…

קראו עוד
עמותת אנשים יוצרים חברה

מאת עדי גולן. את עמותת 'אנשים יוצרים חברה' הכרנו במהלך קמפיין פרו בונו שערכנו בדצמבר 2015. החלטנו להפיק סרט שיווק\תדמית בשווי 10,000 שקלים לעמותה או ארגון בעלי מטרה חשובה במתנה, אחת לשנה. לאחר המון מיונים, התלבטנו בין עמותת 'שמע' לבין 'אנשים', לבסוף בחרנו ב'שמע'. מהעמותה של 'אנשים' פנו אלינו וביקשו…

קראו עוד
כמות הצפיות לא רלוונטית, הנה מה כן
עד לא מזמן אנשים וכך גם עסקים שפטו הצלחה של וידאו לפי כמות צפיות. אולם ישנן כל כך הרבה דרכים לרמות כמות צפיות - אם זה קליקים בתשלום, תוכנות הטענה חוזרת כל 5 שניות ועוד, שיותר ויותר אנשים הבינו שאין ליחס לכך חשיבות. בפעם הבאה שאתם מתלהבים מכמות צפיות שהמקדם שלכם...
קראו עוד
מה חושבים מנהלי חברות על וידאו
למי שלא רוצה לקרוא, יש את רוב המידע הבא גם בסרטון של 45 שניות מחקרים רבים נעשים כל הזמן בתחום הוידאו ויעילותו בעסקים. אנו מביאים לכם נתונים ממשאל שנערך בקרב מנהלי שיווק, סמנכ”לים, מנכ”לים ומקבלי החלטות נוספים מ 350 חברות בארה”ב. המשאל נערך במרץ 2015, וניתן לשער כמובן כי הנתונים...
קראו עוד
תרומה לקהילה 2016 – עמותת שמע

מאת: עדי גולן לפני כמעט שנה החלטתי להתחיל במסורת חדשה בעסק: אחת לשנה נפיק סרט בשווי 10 אלף שקל לעמותה או ארגון עם מטרה חשובה. פרסמנו סרטון בו אני מזמינה עמותות שמעוניינות בסרט לפנות. קיבלנו עשרות פניות מכל כך הרבה עמותות וארגונים ולקח לנו יותר זמן ממה שחשבנו לסנן ולבחור….

קראו עוד
מה הכי מוכר?

איך תגרמו לסרט שלכם לעבוד טוב יותר? איך תתאימו לקהל שאליו אתם פונים? איך תניעו את הצופים לפעולה בלי שהם ירגישו שמוכרים להם?  

קראו עוד
יצירת באזז עם וידאו בתזמון נכון
אנחנו תמיד מדברים על חשיבות התזמון בשיווק תכנים בוידאו. אל תתנו לסרבול של מערכים ואישורים שלוקחים נצח להפיל אתכם. לפעמים צריך פשוט לעצור ולרכב על גל השיגעון הרגעי ברשת כדי להגיע לחשיפה גבוהה. איך עושים את זה? אם מדובר בעסק קטן של אדם אחד או 10, זה לא בעיה. כשמדובר...
קראו עוד
סרט עסקי לא חייב להיות ווידאו מצולם

ישנם סוגים שונים של סרטים עסקיים: סרט שיווק, מוצר, תדמית, הסבר, עדויות, גיוס עובדים ועוד. באותה מידה ישנם גם דרכים שונות ליצור את הסרטים האלו ולא רק בצילום בווידאו. יש כיום סוגים שונים של אנימציה, אפטר ואינפוגרפיקות שניתן ליצור באמצעותם סרטים עסקיים יחודיים ומעניינים. התהליך הוא אותו תהליך: בירור צרכים,…

קראו עוד
6 טיפים שיעזרו לסרט שלך להפוך לויראלי
תוכן ויראלי הינו דבר נחשק ביותר, אך להפוך את הסרטון שלך לויראלי זו לא משימה קלה. וידאו שיווקי שיסחוף אלפי צפיות ושיתופים יכול לתת בוסט לעסק, להוביל אנשים לאתר שלך וליצור שיח סביב הסרטון והעסק. להצליח להביא סרטון למצב וויראלי זה כמו לזכות בלוטו של האינטרנט, קשה להשגה וכמעט לא...
קראו עוד
איך להוציא את המקסימום מיום הצילום

כשאתם מחליטים שהגיע הזמן לעשות סרט חדש לעסק, רגע לפני שאתם סוגרים עם חברת הפקה, בידקו את האפשרות של מיקסום יום הצילום. מה הכוונה? כמה תועלת תוכלו להפיק מיום הצילום? לא כל סרט מצריך יום שלם, וגם אם לא תמחרו לכם יום שלם אלא חצי יום, לפעמים שווה להשקיע ביום…

קראו עוד
למה כדאי ליצור סרטוני הדרכה
כתבה שלישית בטרילוגיה דוגמה נהדרת לאיך למשוך גולשים לאתר שלכם עם סרטון קליל וידידותי, כדי לצפות בתכנים היותר שיווקיים שלכם וכמובן בסופו של דבר לבצע רכישה. עסק חדש לייצור יין השקיע בסרט תדמית מקצועי שמסביר את תהליך העבודה, אבל! הם החליטו להוציא קודם טיזר קטן כדי למשוך גולשים לאתר בו...
קראו עוד